REKLAMACJE
Każdego dnia pracujemy nad tym, aby zakupy dostarczone przez nas do Twojego domu były świeże i najwyższej jakości. Dlatego, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z nami. Dołożymy wszelkich starań aby wyjaśnić sprawę i zabobiec podobnym probemom w przyszłości.
- WARZYWA, OWOCE, NABIAŁ, WĘDLINY
w ciągu 24 godzin od dostawy na adres biuro@zielonapietrucha.pl prześlij do nas informację o problemie wraz ze zdjęciem produktu i numerem zamówienia.
Po otrzymaniu informacji reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, a zwrot pieniędzy otrzymasz zaraz po jej uznaniu.
- POZOSTAŁE PRODUKTY
w ciągu 14 dni od dostawy na adres biuro@zielonapietrucha.pl prześlij do nas informację o problemie wraz ze zdjęciem produktu i numerem zamówienia.
Po otrzymaniu informacji reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni, a zwrot pieniędzy otrzymasz zaraz po jej uznaniu.
Jeśli zdarzą się pomyłki w Twoim zamówieniu (na przykład brak produktu) skontaktuj się z nami. Szybko znajdziemy rozwiązanie.
ZWROTY
Świeże produkty, takie jak warzywa, owoce, nabiał oraz mięso nie podlegają zwrotom.
Pozostałe produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni. Aby to zrobić prześlij do nas oświadczenie o zwrocie na adres biuro@zielonapietrucha.pl z informacją o numerze zamówienia i listą zwracanych towarów. Następnie wyślij zwracane produkty na adres:
DEKOR Magdalena Ładońska-Buszydło
ul. Gajowa 19,
67-410 Sława.
Po otrzymaniu towaru zwrócimy pieniądze na Twoje konto w ciągu 5 dni roboczych.
Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Każde zamówienie możesz anulować w terminie, w którym kończymy zbierać zamówienia na kolejny tydzień ( niedziela, godz. 24.00). Wyślij informację o anulowaniu na adres biuro@zielonapietrucha.pl .